Gotovo 34 milijuna kuna za online promociju hrvatskog turizma

Objavljeno 25.07.2010 - Turizam

Gotovo 34 milijuna kuna za online promociju hrvatskog turizma

Zbog sve veće važnosti online promocije za hrvatski turizam Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ove godine u tu promociju ulažu dvostruko više nego lani ili 15,8 milijuna kuna, dok se s još 18,1 milijuna kuna ud

Istaknuto je to na današnjoj konferenciji za novinare u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ), pri čemu je ministar turizma Damir Bajs naglasio kako Hrvatska ove godine očekuje i više nego lani turista koji odredišta za svoj odmor i putovanje pronalaze i rezerviraju putem interneta.

Kako je internet sve važniji u turizmu, posebno u krizi i prevladavajućem trendu ‘last minute’ odluke za putovanje i buking, Bajs je kazao da stoga Hrvatska nije i neće štedjeti na ulaganju u online promociju. Od 2007., od kada je ministar, sredstva za internet promociju povećana su 15 puta te je Hrvatska jedna od zemalja koje najviše u to ulaže.

Hrvatska se, kaže, mora prilagoditi navikama i željama turista koji su sve više na internetu, putem kojeg je već prošle godine, procjenjuje, odluku za dolazak u Hrvatsku donijelo gotovo dvije trećine ukupnih turista.

Istaknuvši da je HTZ pojačala online aktivnosti slijedom tržišnih trendova, porasta rezervacija putem interneta, pa i predviđanja Euromonitora da će do 2014. godine 25 ukupnih svjetskih turističkih rezervacija ići preko interneta, direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić naveo je pet osnovnih načina ovogodišnje online promocije.

Hrvatski se turizam oglašava bannerima na popularnim web portalima 17 euro zemalja, kao i na međunarodnim portalima (BBC, CNN i drugi), a od ove godine i pojačano na domaćim portalima. Za to se ove godine troši 3 milijuna kuna.

Oglašavanjem na tražilici Google (za 4 milijuna kuna ove godine) na 15 jezika već su lani postignuti dobri rezultati na emitivnim tržištima, s kojih je prosječno mjesečno u prvih šest mjeseci ove godine, po podacima Google-a, na hrvatske bannnere, tekstualne i slikovne oglase bilo 13 do 14 milijuna ‘klikova’.

E-mail marketingom se mjesečno daju aktualne informacije ciljanim grupama korisnika, dok se putem društvenih mreža (Facebook, Twitter, YouTube), u što se ulaže 2 milijuna kuna, uz oglašavanje video spotovima i vinjetama te sve brojnije ‘fanove’ skupljaju i informacije o dobrim i lošim iskustvima turista u Hrvatskoj.

Tu je i interaktivni marketing s ciljano pokrenutim ‘mikro site-om’ na kojoj turisti također razmjenjuju iskustva. (Hina)

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Pratite nas na društvenim mrežama