Direktor HTZ-a Staničić: Pozitivni trendovi u turističkim rezervacijama

Objavljeno 11.05.2021 - Turizam

Direktor HTZ-a Staničić: Pozitivni trendovi u turističkim rezervacijama

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, rekao je da se bilježe pozitivni trendovi u turističkim rezervacijama. Vjeruje da ćemo krajem svibnja, početkom lipnja, imati malo značajniji priljev turista, a prilikom promocije zemlje ključno je naglasiti sigurnost.  O najavama za nautički turizam govorio je predsjednik Udruženja marina HGK Sean Lisjak. 

Na pitanje pokreću li se ozbiljnije rezervacije turista otkako su krenule popuštanja mjera na području EU-a, Kristjan Staničić je rekao da se bilježe pozitivni trendovi.

– Danas je u Hrvatskoj oko 31.000 turista. Preteklog vikenda kao i za vrijeme prvosvibanjskih blagdana bilo je preko 50-ak tisuća turista dnevno. To su pozitivni trendovi. Važno je da stvorimo sliku sigurne turističke destinacije koja pandemiju ima pod kontrolom, kazao je.

Naglašava da Hrvatska ima dobar imidž na ključnim emitivnim tržištima – Njemačke, Italije, Mađarske, Slovačke, Poljske, Austrije, Slovenije, Češke, a i šire.

Vjeruje da ćemo krajem svibnja, početkom lipnja, imati malo značajniji priljev turista i naglasio da i dalje trebamo biti strpljivi i poštovati sve mjere stožera.

– COVID putovnice su u proceduri, a kada se proces završi u EP i EK, proces će se spustiti na nacionalne razine. I Hrvatska će biti spremna, kaže.

Očekuje uvođenje COVID putovnice početkom lipnja.

– U kampanjama je sigurnost naglašena kao ključna prilikom promocije zemlje, rekao je spomenuvši projekt Safe stay in Croatia.

Uz veći je broj punktova za testiranje diljem Hrvatske, turistički radnici bit će procijepljeni i bit će pripremljeni svi pružatelji usluga da provode određene protokole.

Hrvatska turistička zajednica od jeseni 2020. je vrlo aktivna na tržištima i rezultat toga je da je Hrvatska jedna od top destinacija.

– Pred nama je pozivna kampanja Trust me, I’ve been there na 11 tržišta, personalizirana za svako tržite posebno, šaljemo poruke da smo sigurna destinacija, pozivamo turiste. Kampanja će trajati do kraja srpnja, kazao je.

Na pitanje je li prekasno za akciju promocije ruralnog turizma, kazao je da su se ruralni dijelovi pokazali kao izniman resurs tijekom pandemije. Vjeruje da će kampanja doprinijeti daljnjem rastu domaćeg turizma.

– Normalizacija zračnog prometa iznimno je bitna za južne turističke regije. Hrvatska će biti povezana s preko 180 aviolinija s europskim gradovima, a posebno je važna povezanost s dvije najveće američke kompanije United i Delta između New Yorka i Dubrovnika. Američko tržište itekako je važno, Hrvatska je 2020. bila jedina zemlja unutar EU-koja je dozvoljavala prihvat američkih turista, podsjetio je. 

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u