HTZ pokrenuo novu jesensku kampanju na društvenim mrežama

Objavljeno 12.10.2021 - Turizam

HTZ pokrenuo novu jesensku kampanju na društvenim mrežama

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu mini jesensku promotivnu kampanju #FALLinLoveWithCroatia na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Pinterest i Tik tok. Kampanja će se provoditi u listopadu i studenom s ciljem zadržavanja vidljivosti i promocije Hrvatske kao turističke destinacije sa zanimljivom ponudom u jesenskom dijelu turističke godine, odnosno s ciljem isticanja bogatih jesenskih ljepota i atrakcija hrvatskih destinacija. Kampanja se provodi u suradnji sa sustavom turističkih zajednica u zemlji kako bi kroz društvene mreže istaknuli sve ono najbolje što njihove destinacije nude posjetiteljima u posezoni, od zanimljivih mjesta, atraktivnih lokacija lokalnih parkova, šetnica do tradicionalnih aktivnosti poput berbi grožđa, maslina, mandarina, proizvodnji bučinog i maslinovog ulja do branja gljiva, sakupljanja kestena i pripremanja autohtonih gastronomskih delicija od jesenskih plodova.

„Uz pokrenutu kampanju na deset emitivnih tržišta Thank you for your trust pokrećemo i ovu kampanju na društvenim mrežama jer nam je u ovom dijelu godine vrlo važno zadržavanje prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na našim najvažnijim tržištima. Cilj ove kampanje je istaknuti ljepote Hrvatske u jesenskim bojama, približiti pratiteljima aktivnosti kao što su jedrenje ili tradicionalne berbe, jesenske manifestacije, ali i bogate jesenske eno-gastronomske delicije koje su specifične za svaku pojedinu hrvatsku regiju. U našim promotivnim aktivnostima želimo istaknuti one dijelove turističke ponude koji su glavni motiv dolaska u destinaciju u ovom dijelu godine“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Foto: Darko Kešnjer

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u