HTZ pokrenuo novu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“ na 15 tržišta

Objavljeno 20.01.2021 - IzdvojenoTurizam

HTZ pokrenuo novu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“ na 15 tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021. Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini. Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, odnosno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.

„I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u