Na zagrebačkoj tržnici Dolac obilježen Dan hrvatskih tržnica
Objavljeno 25.10.2025 - IzdvojenoVijesti

Glavni cilj je promocija domaćih proizvoda, ali i pokazati kako se jednostavno može smanjiti bacanje hrane.
– Nemoguće je pojesti dvije, tri kile salate dnevno, ali možete popiti dva, tri decilitra u kojima ima kila salate. Tržnice, osim što doprinose zdravlju građana, doprinose i smanjenju bacanja hrane iz više razloga. Jedan od bitnih razloga je da ljudi kupuju svježe pa to duže traje u upotrebi. A ono što je jednako važno je da ljudi jednostavno, kad kupuju, direktno od proizvođača drugačije cijene tu hranu, izjavio je Miljenko Ernoić, tajnik Udruge hrvatskih tržnica.
– Svi smo svjesni da trgovački centri niču na svakom koraku i nekako se ta svijest građana i navika kupovine pretače u trgovačke centre, a ne na tržnice. Mladi ljudi nemaju tu naviku kupovati kao što su starije generacije kupovale. Zato mi pokušavamo s nekim akcijama potaknuti da se ponovno ta navika stvori u mlađih populacija, rekao je Krešimir Perović, voditelj Službe tržnice.
U Hrvatskoj djeluje više od 80 javnih tržnica koje okupljaju tisuće malih proizvođača, OPG-ova i obrtnika.
Posjetitelji su imali priliku kušati i zdrave smoothije od domaćeg voća i povrća.
– Danas ćemo pripremati dvije vrste smoothija od namirnica koje smo uzeli od OPGovaca s Dolca. Ovaj danas koji pripremamo, znači narančaste boje jesu mandarina, mrkva, limun, med i zobene pahuljice, rekla je Petra Bijač, voditeljica marketinga, komunalno poduzeće Komunalac – Koprivnica.
Zdravi je napitak, okusom ugodno iznenadio.
– Izvrsno je! Svaki dan sam ovdje manje više, to mi je drugo radno mjesto kada sam u penziji, kazao je Zdravko iz Zagreba.
Kupnjom na tržnici ne podržavamo samo domaće proizvođače, već ulažemo u zdravlje, zajednicu i održivu budućnost.
Vrati se natrag


