Opatija u prosincu druga najuspješnija hrvatska destinacija

Objavljeno 11.01.2022 - Zanimljivosti

Opatija u prosincu druga najuspješnija hrvatska destinacija

Završen Najljepši Advent uz more: Opatija u prosincu druga najuspješnija hrvatska destinacija
Najraskošnije uređen grad i atraktivan program privukli su velik broj gostiju u Opatiju, koja je u Hrvatskoj u prosincu bila druga po broju ostvarenih noćenja, odmah iza Zagreba.

Odličnim rezultatima koje je donio Najljepši Advent uz more zaključena je uspješna turistička godina, obilježena neizvjesnošću, ali i približavanjem rekordnim rezultatima iz 2019. godine.

Opatija – Advent u Opatiji donio je čarobnu atmosferu u grad, ali i izvrsne turističke rezultate, koji su Opatiju svrstali na 2. mjesto najuspješnijih domaćih destinacija u Hrvatskoj. Prema objavljenom izvješću Hrvatske turističke zajednice, Opatija se, s 35.509 noćenja ostvarenih u prosincu, smjestila iza Zagreba na prvom, a ispred Splita, Dubrovnika i Rovinja na trećem, četvrtom i petom mjestu.
Zahvaljujući atraktivnom programu i popularnosti Najljepšeg Adventa uz more među domaćim i stranim gostima, posljednji mjesec 2021. godine u Opatiji približio se rezultatima iz rekordne 2019. godine. Naime, u proteklom mjesecu u Opatiji je boravilo 16.365 gostiju što je 90 posto od broja turista koji su Opatiju posjetili u prosincu 2019.

U odnosu na prosinac 2019. godine rastao je broj noćenja domaćih gostiju u Opatiji, što je posljedica odlične promocije i vidljivosti Najljepšeg Adventa uz more u domaćim medijima i na društvenim mrežama. Od 1. do 31. prosinca evidentirano je skoro 15 tisuća noćenja hrvatskih gostiju u Opatiji, što je 47 posto više nego 2019. godine. Strani gosti su s nešto više od 20 tisuća noćenja dosegnuli 60 posto turističkog prometa iz 2019. godine.
U strukturi smještaja tijekom prosinca dominirali su hoteli u kojima je ostvareno 84 posto ukupnih noćenja, dok je 14 posto od ukupnih noćenja ostvareno u obiteljskom smještaju.

Kada se promatra razdoblje Adventa, od 26. studenog do 9. siječnja, ukupan broj noćenja iznosi preko 56 tisuća, što je četiri puta više noćenja nego 2020. godine i 90 posto rezultata iz 2019. godine. Uz domaće goste, koji su zaslužni za 25 tisuća noćenja, slijede gosti iz Austrije koji su ostvarili 11.000 noćenja, Slovenci 6.000, te Nijemci 3.000 noćenja.
Najjači je pritom bio novogodišnji vikend. Od 31. prosinca do 2. siječnja ostvareno je 8 tisuća noćenja, uz oko 4.000 gostiju, što je praktički na razini 2019. godine. Konkretnije, broj turista koji su boravili u Opatiji bio je na 96 posto rezultata iz 2019. godine, dok je broj noćenja na razini 80 posto noćenja 2019. godine.

– Najljepši Advent uz more postao je jedan od značajnijih motiva za dolazak u Opatiju, koji naš grad svrstava u sam vrh najpopularnijih domaćih zimskih destinacija. Veseli nas da su i domaći i strani gosti prepoznali trud koji je uložen u organizaciju i promociju adventskih događanja, kao i da ih je ponovo osvojila atraktivna atmosfera u gradu, zbog koje je Opatija uvrštena i među najljepše uređene adventske gradove u Europi, kazala je direktorica Turističke zajednice Suzi Petričić.
Prosinac je tako na najbolji način, uz odlične rezultate, ispratio 2021. godinu koja se, usprkos izazovnim epidemiološkim situacijama, približila povratku na razinu rekordne 2019. godine. Tijekom 2021. godine, na području Turističke zajednice grada Opatije boravilo je 240 tisuća gostiju koji su ostvarili gotovo 850 tisuća noćenja što je 73 posto više nego 2020. godine te 70 posto turističkog prometa 2019. godine. Pritom su dominirali strani gosti koji su ostvarili 690 tisuća noćenja, dok su domaći gosti ostvarili 160 tisuća noćenja. Od stranih gostiju najviše noćenja su ostvarili gosti iz Njemačke s 90% turističkog ostvarenja iz 2019. g., zatim Austrije, Slovenije i Italije. Dvije trećine ili ukupno 552 tisuće noćenja ostvareno je u hotelskom smještaju, dok je u privatnom smještaju ostvareno 275 tisuća noćenja. Ostala noćenja ostvarena su u nekomercijalnom smještaju.

– Rezultatima za cijelu 2021. godinu možemo biti i više nego zadovoljni, s obzirom da je veći dio godine, a posebice prvih pet mjeseci, bio obilježen visokom razinom neizvjesnosti. Opatija se pokazala kao tražena i prepoznata destinacija, s imidžem sigurnog grada poznatog po zdravstvenom turizmu, a njenoj atraktivnosti svakako doprinosi i široka ponuda aktivnosti za slobodno vrijeme, sport i rekreaciju, kao i zanimljivi programi koji su se održavali u skladu s epidemiološkim mjerama. Opatija je bila hit ovog prosinca, a Najljepši Advent uz more odličan motiv za dolazak u naš grad. Mi smo već u pripremama za sljedeća događanja, pred nama je mjesec ljubavi i Valentinovo za koje će Opatija ponovo postati jedna od najromantičnijih destinacija u regiji, raskošno uređena u znaku ljubavi, a nakon toga slijedi i mjesec zdravlja koji će donijeti pregršt aktivnosti i posebnih ponuda, zaključila je Petričić.

Autor: Gracia Krainer

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u