Osmo izdanje LEAP Summita u Zagrebu okupilo preko 2000 mladih iz cijeloga svijeta

Objavljeno 23.05.2023 - GospodarstvoIzdvojeno

Osmo izdanje LEAP Summita u Zagrebu okupilo preko 2000 mladih iz cijeloga svijeta

Put do izgradnje bolje, zelenije, uključivije i digitalnije europske budućnosti popločen je predanim trudom motiviranih i inovativnih pojedinaca, pripadnika generacija koji tek kreću na svoje poslovne staze. Najveća međunarodna multidisciplinarna konferencija u ovom dijelu Europe, LEAP Summit, u protekla je dva dana tome putu pridonijela okupljanjem više od 2000 mladih iz tridesetak zemalja u Zagreb Fair Congress Centru Zagrebačkoga Velesajma. Četiri tematske pozornice – Ideas&Tech, Green, Impact x20 i LEAP ugostile su preko 60 govornika, svjetskih poslovnih magova s pričama koje potiču na napredak i razvoj te usmjeravaju ka željenom cilju samoga projekta – stvoriti priliku, a ne čekati na nju.

„Kao organizatori smo, nakon dvodnevne konferencije ispunjene sjajnim i motivirajućim pričama i iskustvima, izuzetno zadovoljni zbog činjenice da je kroz LEAP prošlo više od 2000 ljudi. Sretni smo što su ljudi, unatoč ružnom vremenu, odlučili doći i poslušati predavanja, a to nam govori da smo pogodili teme i govornike ovogodišnjeg izdanja, ali i predstavlja veliki vjetar u leđa za dalje. Osim toga, uspješnosti predavanja svjedoči i činjenica da je publika interaktivno sudjelovala s pregršt pitanja, komentara i sugestija. Networking je, u ovom smislu, jedna od svrha ovakvih događanja, a relevantnost i aktualnost tema na LEAP Summitu time je dodatno potvrđena. Ljude još uvijek zanima ovakav tip konferencije i ono što imaju za reći ljudi s puno više iskustva.“, – izjavila je Tena Žganec, jedna od organizatorica LEAP Summita.

Prva, a ujedno i jedna od najvećih zvijezda ovogodišnjeg izdanja LEAP Summita je Andrius Bičeika, partner Revoluta koji se na LEAP pozornici predstavio kroz perspektivu održivog hiperrasta ove revolucionarne tvrtke. Kao ključ uspjeha istaknuo je pristup korisnicima kroz sadržaj – od aplikacije do marketinških kampanja na jednostavan način koji će im olakšavati svaki korak. To je strategija koje se, kako kaže, drže od samog početka pokretanja Revoluta.

LEAP pozornica za kraj je prvoga dana ugostila Fredrika Harena koji je inspirirao publiku prozorom u svijet kreativnosti na drugačiji način od uobičajenog. U svojem je govoru, ekskluzivno za LEAP publiku, po prvi puta predstavio IKIGAI + model, vlastitu verziju poznatog IKIGAI modela. Fredrik Haren je nakon posjeta više od 60 zemalja prvi put stigao u Hrvatsku upravo na LEAP pozornicu, a njegova knjiga The Idea Book uvrštena je u top 100 biznis knjiga cijeloga svijeta.

Publiku je oduševila i Anna Vainer, osnivačica globalnog pokreta #IAmRemarkable s motivirajućom pričom i poticanjem na obilježavanje vlastitih uspjeha. Istaknutom porukom da je jedina sigurna oklada uvijek ona na sebe, pridonijela je stvaranju osnažujućeg mindseta cijelog događanja.

Ideas&Tech pozornica otvorena je predavanjem Dušanke Ilić iz Beyond42 o tranziciji u metasvijet. Osvijestila je time da metasvijet daje mogućnost prisustva u onome što se događa upravo sada u ovom trenutku, a ne izvještaje iz prošlosti kao što je to virtualnost do sada podrazumijevala. Slijedom navedenog, kao glavne prednosti metaverzuma istaknula je brisanje granica između virtualnog i stvarnog te decentralizaciju u svim pogledima.

Tena Šimon Čolig iz tvrtke A1 u dijaloškom predavanju govorila je o potrebama poduzeća za vještinama i talentima u budućnosti. Iznenađujuća je činjenica da će čak 65% radne snage koja tek započinje svoje obrazovanje raditi u djelatnostima koje danas još niti ne postoje. Istaknula je, pri tom, da je ključ uspjeha naš vlastiti elan te da smo samostalni driveri svojeg ostvarenja što savršeno oslikava glavnu poruku LEAP Summita.

Na Green pozornicu prvoga dana stigla je Dana Muntean, nekadašnja djelatnica Googlea i Facebooka te je govorila o spajanju strasti i svrhe na karijernom putu. U kontekstu uspješnog poslovnja kao jedinu konstantu istaknula je promjenu, ali i naglasila da je za odlične rezultate nužno biti svoj i izraziti svoje mišljenje uz dodatak proaktivnosti, prihvaćanja neizvjesnosti i preuzimanja inicijative.

Otvorenje drugog dana LEAP pozornice pripalo je Ivi Mihalić Krčmar, poznatoj po blogu Putoholičari koja je s publikom podijelila najvažnije savjete o ekonomičnom putovanju sa zaključkom da svatko može otputovati svuda na svijetu ako se za to dobro pripremi, istraži i organizira. Nakon nje na pozornicu je stala Ashwitha Mukundan iz Adidasa govoreći o tome kako konstruirati kvalitetnu brend priču, a netom nakon Fabrizio Gramuglio kao optimistični realist i inovator tematizirajući budućnost obrazovanja. Publika je imala priliku čuti panel predavanja Natka Becka, Ane i Igora Čerenšeka te upiti korisne savjete o načinima nošenja sa svakodnevnim izazovima i stresom. Netom nakon je uslijedila Daniela Loga, Revuto tematizirajući kriptovalute i njihovu sve veću prisutnost u svakodnevici. Ovogodišnje izdanje LEAP pozornice zatvorio je Nikola Đorđević iz Nikea otkrivši tajne uspješnog marketinga ovog svjetski poznatog brenda.

Najveća pažnja Ideas & Tech pozornice bila je rezervirana za Andreu Venu, glavnog službenika za klimu i održivost Europske svemirske agencije koji je sudionicima pružio jedinstvenu perspektivu o tome kako organizacije mogu doprinijeti Pariškim sporazumima o klimatskim promjenama i Europskom zelenom planu. Jednako inspirativno predavanje bilo je ono Chiare Cocchiare inženjerke zrakoplovstva koju je Forbes naveo kao 30Under30 lidera u kategoriji industrije o budućnosti čovječanstva u svemiru. Vasily Kichigin, Wnog Media na pozornicu je donio tematiku društvenih mreža ispričavši svoju priču o izgradnji milijunskog poslovanja u ovoj industriji. Publika je imala priliku čuti i panel predavanja o brendiranju zaposlenika, poteškoćama s kojima se suočavaju startup tvrtke te zanimljive priče tzv. “solopreneursa” i njihovih iskustava samostalnog ulaska u poduzetničke vode.

Matija Srbić, Nuqleus i Robert Pašičko, UNDP IRH Impact pozornicu otvorili su predavanjem o institucijama koje su utemeljene na obrazovanju i istraživanju. Predavanje o financiranju u svrhu pozitivnih društvenih i ekoloških promjena održale su Renata Brkić, Feelsgood Social Impact Investment Fund, Tina Sirotić, Erste Bank i Marija Mažić, Reach For Change – Financing for Positive Social and Environmental Change, a nakon toga uslijedilo je predavanje o važnosti poslovnog partnerstva za društveni boljitak zajednice. Mathias Haas, Supersocial i Đuro Gavran, Pipser tematizirali su kako storytelling utječe na ostavljanje dojma, a nakon njih Ivan Tolić, Raiffeisenbank Hrvatska i Dora Marinić, Sinapsus d.o.o. nadovezali su se s načinima komunikacije i tipom sadržaja koji dovodi do utjecajnih promjena. Maja Lazić, Organica Vita, Slavica Farkaš Šimeg, Pixing i Zoran Kordić, ZEZ predavanja su na ovoj inspirativnoj pozornici završili tematikom najvećih izazova s kojima se utjecajna poduzeća u Hrvatskoj susreću u svojemu poslovanju. Po završetku konferencije sudionici su imali priliku pridružiti se dobro poznatom fLEAP Out Party kojim se završilo još jedno uspješno izdanje LEAP Summita.

“Europska komisija u Hrvatskoj i ove je godine bila ponosni partner LEAP Summita i time posjetiteljima omogućila da sav dinamičan sadržaj i uzbudljive govornike mogli pratiti – besplatno. Uvodnim govorom LEAP je otvorila potpredsjednica Europske komisije za demokraciju i demografiju Dubravka Šuica, poručivši kako Europa potiče mlade da budu dio europske demokracije tako što će se aktivno zauzimati za sva ona pitanja koja su njima važna. „Europa je bogata talentima koje moramo njegovati jer prolazimo kroz veliku demografsku tranziciju. Potičem vas sve da saznate više o mehanizmu za poticanje razvoja talenata kojega smo pokrenuli kako bismo građane EU-a osposobili za vještine i kompetencije koje trebaju Europi budućnosti.“ – izjavila je Andrea Čović Vidović, zamjenica voditelja Ureda Europske komisije u Hrvatskoj te voditeljica odnosa s javnošću Europske komisije u Hrvatskoj.

U posljednjih osam godina LEAP Summit posjetilo je više od 10.000 sudionika iz više od 40 zemalja svijeta, a preko 300 predavača gostovalo je na pozornicama ove inspirativne konferencije te prezentiralo najnovije ideje, svoje uspjehe, znanja te dostignuća. Generalni partner LEAP Summita je Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj.

Više informacija o konferenciji LEAP Summit može se pronaći na službenoj web stranici www.leapsummit.com te Facebook stranici.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Pratite nas na društvenim mrežama