Šibenska Vinarija ispisuje pozitivnu priču

Objavljeno 12.01.2022 - GospodarstvoIzdvojeno

Šibenska Vinarija ispisuje pozitivnu priču

Šibenska tvrtka za proizvodnju alkoholnih pića “Vinoplod-Vinarija” nije bolje mogla ući u novu poslovnu godinu. Nakon brojnih poteškoća u poslovanju, napokon staje na “zdrave noge”. Naime, ispunjene su sve obveze iz predstečajnog ugovora i prije zakonskoga roka.
To znači nastavak pozitivnog poslovanja i daljnja ulaganja. To što je Badel 1862 prije 2 godine postao većinski vlasnik šibenske tvrtke – pokazalo se kao dobar poslovni potez. ‘Izvuklo’ je to Vinoplod iz dugogodišnjih problema te dalo sigurnost i lokalnim vinogradarima, dobavljačima sirovine i radnicima.

Lijepe se vrijedno markice za izvoz – tek nakratko strojeve zamjenjuju radnici. Gospođa Ojdana Gojanović ima najdulji staž u tvrtki, tu je više od 40 godina. Svega je bilo, kaže – i padova i uspona.

Redizajniranje proizvoda i rast prodaje

No, posljednje dvije godine poslovanje kreće uzlaznom putanjom. Točka na i: i prije isteka zakonskog trogodišnjeg roka, ispunjene su predstečajne obveze.

– To nam je jako bitno jer je to pokazatelj da je firma dovoljno stabilna, da to može napraviti. Također, omogućava nam da se fokusiramo na daljnji razvoj firme, ulaganja u prodaju, marketing i proizvodnju, kaže predsjednik Uprave Krešimir Lokas.

Otvoren je time i put za apliciranje na europske fondove, a neizvjesni dani za radnike su prošlost. Rast prodaje, otvaranje nove kušaonice, a sada i riješene predstečajne obveze, vjetar su u leđa tvrtki koja zapošljava 40-ak radnika.

Kušaonica kao odlična poslovna odluka

– Puno je jednostavnije raditi. Fokus je daljni razvoj i rast prodaje i završetak redizajna naš proizvoda do kraja. Fokus je na domaća i izvozna tržišta, sa svim našim brendovima, kao i daljnji razvoj kušaonice, dodaje Lokas.

Upravo se ona pokazala kao odlična poslovna odluka. Jer dogovorena suradnja s turističkim agencijama prošle je sezone premašila sva očekivanja – kroz obilazak pogona ispričaju se zanimljivosti o povijesti tvrtke i šibenskim vinskim sortama.

Turistička tura, kaže stručna suradnica u marketingu Marija Filipi – završava kušanjem svih proizvoda. Gosti kušaju nešto autohtono, ništa strano im se ne nudi, tako da je priča potpuno zanimljiva.

Pa uz to što “Vinarija ” sada ispisuje pozitivnu priču, obogaćena je i šibenska turistička ponuda.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u