fbpx

Staničić: Poruka naših partnera je da moramo biti mudri u formiranju cijena

Objavljeno 04.11.2025 - IzdvojenoTurizam

Staničić: Poruka naših partnera je da moramo biti mudri u formiranju cijena

Danas je završen sastanak i potpisan novi memorandum s trećim po veličini avionskim prijevoznikom u Velikoj Britaniji. Što to znači za Hrvatsku te koliko je novih letova i u kojem vremenskom periodu – saznala je HRT-ova novinarka Silvana Skočajić u razgovoru sa Kristjanom Staničićem, direktorom Hrvatske turističke zajednice.

– Mi smo potpisali memorandum o razumijevanju sa Jet2.com. Dakle – to je najveći turistički operater što se tiče Hrvatske koji dovodi najveći broj britanskih turista u Hrvatsku. Za sljedeću godinu najavljuju rast od 11% u njihovim procjenama za Hrvatsku. S nove tri aviolinije i produžetkom letova, dakle, tjedan dana ranije počinju, tjedan dana kasnije završavaju. A taj memorandum je zapravo osnova za sve naše zajedničke marketinške aktivnosti koje ćemo odrađivati u sljedeće četiri godine, od 2026. do 2029. godine. Oni su se obvezali povećati broj turista koje dovode u Hrvatsku za 45% u četiri godine, poručio je Staničić.

Najpopularniji su letovi za Dubrovnik, Split i Pulu, ali i za Zračnu luku Rijeka i Zračnu luku Zadar. Novim partnerima također je vrlo interesantna i kontinentalna Hrvatska, nadodao je.

Nakon prvog dana sajma turizma u Londonu, na hrvatskom se štandu još moglo zateći puno ljudi. Naglasak je bio na gastronomiji.

– Mi smo za kraj današnjeg dana organizirali jedno druženje za naše partnere, turističke operatere, predstavnike medija, turističkih agencija i turističke agente i željeli smo dati naglasak na jednu gastronomiju. Predstaviti malo našu gastronomiju ovdje na štandu u okviru mogućnosti i to je samo potvrda i poslati im poruku da je Hrvatska izrazito atraktivna i kvalitetna turistička destinacija. Oni to cijene i vjerujem da ćemo sljedeće godine nastaviti s ovog tržišta u optimističnom tonu s pozitivnim brojkama, objasnio je.

Osim na londonski sajam, direktor Hrvatske turističke zajednice također se osvrnuo i na ovogodišnju turističku sezonu.

– Mi ćemo za koji dan objaviti službene rezultate za prvih 10 mjeseci, za mjesec listopad kao i svakog mjeseca, nakon što konsolidiramo sve brojke. Mogu reći za sada da smo negdje na plus 2% u dolascima kumulativno i plus 1% u noćenjima, što je odličan rezultat s obzirom na okolnosti koje su se događale cijelu ovu turističku godinu koja još traje. Moram reći da gledajući malo konkurenciju, da zaista možemo biti zadovoljni, da imamo jednu stabilnu, dobru poziciju na tržištima. Jedna smo od najpoželjnijih turističkih destinacija. Poruka i s ovog sajma od naših partnera je da moramo biti pametni i mudri u formiranju cijena za sljedeću godinu. Ono što posebno veseli je činjenica da smo taj rast, da se vratimo malo na ovu godinu, postigli u pred i posezoni što zapravo podupire sve one aktivnosti koje smo odrađivali u ovoj godini s naglaskom na turistički promet u pred i posezoni, objasnio je.

Vrati se natrag

Pratite nas na društvenim mrežama