Sufinanciranje marketinških aktivnosti iznajmljivača

Objavljeno 25.02.2016 - Turizam

Sufinanciranje marketinških aktivnosti iznajmljivača

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja drugu godinu zaredom poziva iznajmljivače na prijavu programa financiranja marketinških aktivnosti.

Iznajmljivačima će se sufinancirati aktivnosti fotografiranja interijera i eksterijera smještajnih objekata, dizajn apartmana, izrada video zapisa interijera i eksterijera, nabava softvera za vođenje obiteljskog smještaja, oglašavanje u domaćim i stranim medijima, tiskovinama i društvenim mrežama, izrada promidžbenih materijala i ostale promidžbene mogućnosti koje pomažu promociji obiteljskog smještaja, do maksimalnog iznosa od 1.000 kuna, a do najviše 50% troškova ukupnih ulaganja.

Iz tog se razloga dugi niz godina provode edukacije za iznajmljivače u sklopu kojih se također treću godinu zaredom održava i Forum lošinjskih iznajmljivača ‘Inovativni privatni’ koji svake godine okuplja veliki broj iznajmljivača, a ove godine Turistička zajednica organizira i radionice za manje grupe s naglaskom na tematiziranje apartmana i upravljanja kvalitetom u privatnom smještaju s gostima predavačima.
Uz preporuke za bolje poslovanje, brojne su aktivnosti koje Turistička zajednica Grada Malog Lošinja kontinuirano provodi u cilju napretka i suradnje s privatnim iznajmljivačima; 50% sufinancira tečajeve stranih jezika za privatne iznajmljivače, također sufinancira edukacijski projekt ‘Mala škola baštine’ kako bi građani upoznali i vjerodostojno svojim gostima prenijeli kulturne i povijesne značajke arhipelaga, a u okviru akcije ‘Lošinjski cvijet’ organizira i ‘Cvjetni sajam’, već tradicionalnu manifestaciju u kojima se svim građanima dijele sadnice cvijeća s ciljem očuvanja otočne bioraznolikosti.

Inače, Grad Mali Lošinj raspolaže sa 5.683 osnovnih kreveta privatnih iznajmljivača građana raspoređenih u 1941 smještajnih jedinica, apartmana i soba s ukupnim turističkim rezultatima čiji broj ostvarenih noćenja za 2015. godinu seže do 2.170.950 a privatni smještaj i dalje bilježi najveći udjel u ukupnim noćenjima i sudjeluje s učešćem od 40 %.

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja nastavlja s izazovima i projektima uz aktivnu podršku Grada i gospodarskih subjekata, svojim radom i kvalitetom priznatom u svijetu.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u