U koji dio slike gledate?

Objavljeno 10.02.2014 - IzdvojenoZanimljivosti

U koji dio slike gledate?

Nevjerojatno, no većina ljudi se na ovoj slici prvo locirala na gornji dio nogu ove ljepotice, a zatim u sekundi pogled se popeo skroz do stražnjice navedene dame, i to baš do njezinih gaćica.
Naš dragi mozak je očekivao da će upravo onaj crni dio gdje se nalaze gaćice biti gol i dostupan samo našem oku.
Što se dogodilo? Zašto je pored skupocjenog automobila , s vrhunskim felgama i gumama, muškarcima i ženama pogled prvo locirao ženu i njezinu stražnjicu?
Većina ljudi je vizualnoga tipa i prvo što uočavaju jesu slike, i to ne bilo kakve slike, već one biološke, slike živih bića od čega ljudska rasa ima prednost.
Kod muškaraca kod kojih je automobilizam strast, lakše je vidjeti koji su općeniti ljudski prioriteti oka u ovoj slici. Velika većina njih pogledom bi također išla prvo na noge i stražnjicu dame na slici, a tek onda na automobil.
Zašto?
Odgovor je vrlo jednostavan. Ljudi imaju nesvjesnu potrebu za razmnožavanjem i to je usađeno duboko u nas. Na slici, jedini dio koji bi mogao zadovoljiti tu nama prirodno urođenu potrebu, je baš onaj dio tijela žene koji odišu seksualnošću i intimnošću. Misterioznost ili skrivenost pojedinih dijelova tijela također igra veliku ulogu kod ljudskoga mozga, pa nam je tako zanimljivo sve ono što je skriveno. Upravo ova zadnja rečenica objašnjava zašto je i oko kod žena, također gledalo isto ono što je gledalo i muško oko.
Kada pojedini marketinški stručnjaci kažu rečenicu “Seks prodaje proizvod”, u velikom dijelu oni su u pravu jer naši osnovni i primarni nagoni doista djeluju u tome smjeru.
Zato kada slijedeći put budete vidjeli na nekom sajmu automobila umjesto stručnjaka koji će vam najbolje objasniti novi automobil, neku prelijepu djevojku koja doslovno nema pojma o automobilima, znajte da ste i vi i vaši primarni nagoni otkriveni kod marketinških stručnjaka.
Oni koriste vašu prirodnu “slabost” kako bi dobili vašu pozornost. Otpor je uzaludan…..usput, automobil sa slike je marke Audi…..

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Pratite nas na društvenim mrežama