fbpx

U šangajskom Oriental Pearl Toweru izložene najljepše fotografije Hrvatske

Objavljeno 12.04.2024 - Turizam

U šangajskom Oriental Pearl Toweru izložene najljepše fotografije Hrvatske

Čitatelji Voyagea dodijelili Hrvatskoj nagradu za najbolju ponudu kulturnog turizma

Unutar poznatog i frekventnog šangajskog Oriental Pearl Towera u tijeku je izložba prekrasnih fotografija Hrvatske na kojima je poseban naglasak stavljen na jedinstvene znamenitosti naše zemlje, UNESCO baštinu i očaravajuću prirodu. Riječ je o dijelovima ukupne hrvatske turističke ponude za kojima kineski turisti iskazuju najveći interes. Izložba sadrži 38 fotografija, a realizirana je od strane Predstavništva HTZ-a u Kini, koje je ovim povodom, za brojne posjetitelje, u istom prostoru održalo i nekoliko posebnih prezentacija hrvatske turističke ponude.

„Za ovu smo izložbu pripremili fotografije iz 10 hrvatskih turističkih klastera koje ujedno sadrže i detalje oko lokacija, ali i QR kodove za dodatnu promociju putem društvenih mreža. Fotografije su prikazane na LED ekranima te su izložene unutar donje kupole tornja u kojoj je fluktuacija posjetitelja vrlo velika. Naime, prema službenim podacima prosječan dnevni broj posjetitelja tornja je oko 50 tisuća osoba pa ova izložba predstavlja odličnu dodatnu promociju hrvatskog turizma na velikom i značajnom kineskom tržištu“, izjavila je Franka Gulin, direktorica Predstavništva HTZ-a u Kini, naglasivši kako Hrvatska na kineskom tržištu zauzima poziciju atraktivne i Kinezima vrlo privlačne destinacije.

Također, za vrijeme izložbe ispred samog tornja održan je i šangajski proljetni sajam „Spring Fair” gdje su se brojnim posjetiteljima ovog trodnevnog događanja dijelili prigodni hrvatski suveniri, a posjetitelji su imali i mogućnost degustacije i kupnje hrvatskih vina i drugih autohtonih hrvatskih proizvoda.

Dodatno, Hrvatska je od strane čitatelja popularnog kineskog izdanja časopisa Voyage nagrađena kao jedna od destinacija s najboljom ponudom kulturnog turizma, a zanimljivo je kako je glasanje za nagrade trajalo od prosinca 2023. uz prigodnu kampanju na društvenim mrežama spomenutog magazina.

U nadolazećem razdoblju na tržištu Kine bit će održane posebne poslovne prezentacije za najveće agencije u Pekingu, Šangaju, Guangzhou, Shenzhenu i Chongingu, a Hrvatska će biti predstavljena i na velikom turističkom sajmu ITB China koji će se održati sredinom svibnja također u Šangaju.

Autor: Dario Trnka

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Pratite nas na društvenim mrežama