Vratili se iz Zagreba u Požegu i pokrenuli “craft gin”

Objavljeno 15.11.2021 - GospodarstvoIzdvojeno

Vratili se iz Zagreba u Požegu i pokrenuli “craft gin”

Dvoje mladih Slavonaca, on pravnik, a ona marketinška stručnjakinja, zagrebačku vrevu zamijenili su seoskom idilom. Vratili su se na obiteljsko gospodarstvo u Kaptol nedaleko od Požege, zasukali rukave i pokrenuli proizvodnju craft gina. Educirali su se, uložili u malu destileriju i napravili tržišni hit proizvod. Crni dud, bazga, loza iz vlastitih vinograda, voda i borovice s Papuka njihovom ginu daju pravi slavonski štih. Iva i Mihovil Pranjić zaslužili su čak ove godine i laskavu titulu najboljih mladih poduzetnika u poljoprivredi.

– Roditelji imaju ovdje svoj OPG. Bave se vinogradarstvom i vinarstvom. Htjeli smo dati našem vinskom kraju nekakvu novu ideju pa smo pokrenuli proizvodnju craft gina i destileriju, jer oboje volimo piti gin, rekao je Mihovil Pranjić.

Eksperimentirali su, učili i isprobali na desetke recepata na petlitarskom kotlu. Kad su ispekli “zanat” – u posao se krenulo ozbiljnije. Mihovil objašnjava da su u “svoj gin htjeli ugraditi i dio lokaliteta, Slavonije, tako da je on na žitnoj bazi alkohola”. Uz papučku borovicu kao neizostavni dio recepture gina, tu su i domaći sastojci koji ovom ginu daju izvornost i posebnu, nostalgičnu aromatiku.

Iva Pranjć pak otkriva što njihov gin čini posebnim.

– Tu su još tri sastojka koja se vežu uz Slavoniju – crni slavonski dud, bazga i vinova loza. Kada ljudi probaju naš gin, stvarno osjete slavonsku „notu”, dodala je.

Kapacitet destilerije je 2.500 litara. Zasad proizvodimo London dry gin i barrel-aged gin koji se nalazi u drvenim restauriranim bačvama, kazao je Mihovil. Plan im je plasirati ga u prvom kvartalu 2022. Tržište je odmah prepoznalo kvalitetu i originalnost proizvoda. Iako su u ovoj proizvodnji tek godinu dana, ništa nisu prepustili slučaju.

– Ako imaš kvalitetan proizvod, a ne znaš kako bi ga prodao, sve to skupa nema nikakvog smisla. Mi smo od početka išli s profesionalnim pristupom. Radili smo profesionalne fotografije, otvorili web shop, društvene mreže i njegujemo cijelo vrijeme odnos s kupcima. Tražimo recenzije da nam daju kao feedback – što im se svidjelo, a što nije, izjavila je Iva Pranjić.

Uspjeh na sve široj domaćoj craft sceni nije izostao. Pomno su osmislili i vizual svojega proizvoda.

– Željeli smo brending povezati s Kaptolom i da sve ima veze s mikrolokacijom. Zato oblik naše etikete predstavlja tlocrt Starog grada u Kaptolu, kazala je Iva.

Način na koji su osmislili vlastiti proizvod i povezali ga s korijenima i baštinom priskrbilo im je laskavu titulu najboljih mladih poduzetnika godine. U svoj mali craft svijet dosad su uložili isključivo vlastiti novac, a sada kreću na europske fondove. Planova im ne manjka, a jedan od njih je i nova, veća destilerija te proizvodnja vrhunskog viskija.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u